mazurek kajmakowy

piątek, kwietnia 18, 2014

  • 180 g mąki
  • 40 g cukru
  • 80 g masła
  • 1 jajko
  • sól (szczypta)
mąkę wymieszać z cukrem, solą, posiekanym, zimnym masłem i jajkiem, zagnieść, uformować w kulę i schować do lodówki na 20 min., po tym czasie rozwałkować, wyciąć koło i przełożyć na tortownicę wyłożoną papierem do pieczenia, ponakłuwać widelcem i ponownie wstawić na chwilę do lodówki, piec w 180 stopniach z termoobiegiem przez 18-20 minut

udekorować masą kajmakową (ja użyłam z puszki firmy Gostyń, żeby było szybciej) i bakaliami

przepis z gazety Moje Smaki Życia nr 4/2014 kwiecień


Wielkanocne Smaki - edycja IV

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Pięknie Ci wyszedł, myślałam, że to twój przepis jest w gazecie,a nie odwrotnie :) super!

    OdpowiedzUsuń

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów