cannelloni ze szpinakiem, pieczarkami, papryka i szynką w sosie pomidorowym

niedziela, stycznia 12, 2014

 
 
 

cannelloni "na bogato" ze szpinakiem, pieczarkami, papryka i szynką w sosie pomidorowym, czyli czyszczenie lodówki ;)

makaron cannelloni krótko podgotować (bałam się, że jak nie podgotuje, może być twardy) i nadziać szpinakiem (użyłam mrożonego ze śmietaną do którego wycisnęłam 2 ząbki czosnku), smażonymi pieczarkami z cebulą i papryką oraz szynka pokrojona w kostkę (ja użyłam pieczonej szynki, która została mi z obiadu, ale może być taka szynka jaką dajemy na chleb), całość polałam sosem pomidorowym z dodatkiem pomidorów z puszki i podpiekłam krótko w piekarniku nagrzanym do 180 stopni (ok.15 minut pod przykryciem i kolejne 15 minut bez przykrywki, posypane startym żółtym serem)

P.S.
zamiast makaronu cannelloni można użyć naleśników, wtedy danie jest chyba jeszcze smaczniejsze, aczkolwiek bardziej praco i czasochłonne

You Might Also Like

0 komentarze

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów