jak uszyć worek na buty dla dziecka DIY

środa, sierpnia 26, 2015

ja worki uszyłam ze starych zasłon dziecięcych, które kiedyś kupiłam w second-handzie, materiały są bardzo kolorowe i całkiem grube / wytrzymałe:
wycinamy z materiału dość długi prostokąt, robimy zaszewki wzdłuż krawędzi, aby się nie pruł:

następnie robimy tunele na górnych krawędziach naszego prostokąta aby mieś miejsce na przeciągnięcie sznurka:
 potem zszywamy boki naszego prostokąta ze sobą nie dojeżdżając maszyną do końca, aby nie zaszyć tuneli na sznurek, przypalamy końcówki sznurka (ja swój kupiłam w Castoramie, mają duży wybór), żeby się nie strzępił i przeciągamy go przez tunel za pomocą agrafki lub wsuwki:
i worki na buty lub wf, gotowe:
takie worki możemy również zabierać ze sobą w podróż i przechowywać w nich brudną bieliżnę

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Worki zawsze przydatne. :) Jak nie na buty, to na drobiazgi albo na rzeczy na wyjazd. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale pamiętam jak miałam swój własny worek na buty i nosiłam w nich obuwie i kapcie. Dziś swoim dzieciom kupuję buty w https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html i jak do tej pory dzieciaki były z nich bardzo zadowolone.

    OdpowiedzUsuń

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów