nowe gałki - sposób na odświeżenie starych mebli DIY

poniedziałek, marca 02, 2015





mam w domu starą szafkę wbudowaną we wnękę pod skosem i nie bardzo mogę i chcę ja wymienić, a jej wygląd od dawna mnie drażni, więc postanowiłam ją nieco odświeżyć i wkręcić do niej nowe gałki meblowe, długo się za jakimiś rozglądałam w sieci, ale ich ceny mnie odstraszały od zakupu, dopóki nie natknęłam się na te gałki w sklepie Home and You, wybór był tak duży, że zastanawiałam się nad nimi pół godziny, w końcu wybrałam te porcelanowe z zegarkiem za 7,50 zł/szt.

zdjęcia gałek pochodzą ze strony:
home-you.com

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetny pomysł :)
    Niby drobiazg, a może zmienić oblicze mebla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej komodzie też odmieniły wygląd:) cena bardzo atrakcyjna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów