kolorowe ciasto z tropikalnymi galaretkami

wtorek, lutego 04, 2014

 
ciasto robione w przerwie w pracy w ekspresowym tempie i nie do końca dopracowane z powodu presji czasowej, ale smaczne i rozchwytywane przez dzieci

biszkopt (każdy ma swój sprawdzony przepis, ja korzystam z tego na stronie moje wypieki) + bita śmietana (400 g) ubita z cukrem pudrem + serek mascarpone + kolorowe galaretki wlane do formy na małe mufinki (niestety zbyt podgrzałam przy wyciąganiu i nie zachowały tego fajnego okrągłego kształtu) + cukierki Jelly Beans z Lidla (polecam!) i kolorowa posypka

inspiracja do dekorowania ciasta kolorowymi galaretkami w kształcie kółek pochodzi z tej strony:
aronia-wiemcojem

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nic dziwnego, że dzieciom się ciasto podobało.
    Urocze jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wiem jakie ciacho zrobię w najbliższy weekend :)

    OdpowiedzUsuń

ostatnie posty

dołącz do mnie

moja lista blogów